20-10-03

Monday moanday

Mooi op tijd deze morgen, tien minuten te vroeg zelfs, in Antwerpen centraal. Gratis metro gepakt en een lekker plekje aan het raam uitgezocht in de M6 van 7.40. Na tien minuten begon ik echter nattigheid te voelen..zelfs zonder op mijn horloge te kijken..en ja hoor...'goeiemorgen.dames en heren, tot u spreekt de boordchef'..Chef du bord..ha...technische problemen, sory sory sory,..we weten nie hoelang...Nog geen vijf minuten later heette het tractieproblemen (was er een pot vaseline op de rails gevallen?) en werden  we heel sterk aangeraden om een andere trein te nemen..Nu op zich geen erg want om 7.52 heb je al een volgende trein naar Brussel..Alleen was het natuurlijk al meteen rechtstaan en als je dan bedenkt dat die trein ook  nog in Berchem en Mechelen een paar honderden reizigers mee moet nemen dan wil je al gelijk terug naar huis keren. Nu om 7.54, amper twee minuten later dus, heb je wel de trein naar Nijvel (waarom gaan al die treinen naar Wallonie eigenlijk?)..Die stopt echter overal, zelfs een keer of drie op plaatsen waar er geen station is en dus was ik pas om vijf voor negen in Brussel..kan ik vanavond ook weer lekker laat vertrekken en ben ik zeker niet voor zes uur thuis..Ik heb bij wijze van wraak nog eens heel vies naar een conducteur gekeken, maar die had daar natuurlijk ni veel last van. Dit roept in elk geval om actie en ik stel voor dat we allemaal massaal een korte, maar duidelijke klacht mail naar de NMBS sturen. Niet dat ze er op gaan reageren hoor, maar het geeft wel een beetje voldoening als je weet dat je niet de enige bent. Dit is het mailadres: http://www.b-rail.be/cgi-script/feedback/choose.cgi?lang=...
Wie doet er mee? Danku bij voorbaat.

10:40 Gepost door Chakri | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

Commentaren

treinbegeleidster ik weet dat het vervelend is om voor de zoveelste keer te laat te zijn maar met je auto kun je ook problemen hebben of in de fille staan.De treinbegeleiders kunnen er ook niets aan doen en als je al heel de dag problemen hebt met klanten en je treinen voel je je beslist ook mottig dus geef hun een begrijpelijke gilmlach en je maakt hun dag beter tot op een van mijn treintjes grtjes een blonde treinbegeleidster

Gepost door: anoniem | 06-05-04

De commentaren zijn gesloten.